Communicatie

Eén op de 5 Nederlanders heeft moeite met lezen. Wilt u ook deze klanten bereiken? Zorg dan dat uw informatie begrijpelijk en goed leesbaar is. Met toegankelijke informatie brengt u uw boodschap beter over bij al uw klanten.

  • Software

    Met toegankelijke software kunnen ook mensen met een beperking meeprofiteren van de ICT-ontwikkelingen en gebruik maken van uw systeem, e-learningmodule, app of computergame.

  • Aangepaste leesvormen

    Miljoenen Nederlanders hebben moeite met lezen. Bijvoorbeeld omdat ze blind of laaggeletterd zijn. Het is daarom de moeite waard om uw informatie ook in braille of grootlettertype aan te bieden.

  • Displays en informatieborden

    Via reclameborden, displays en andere informatieborden probeert u uw boodschap over te brengen. Het is dan wel belangrijk dat de informatie goed leesbaar en begrijpelijk is voor iedereen.

  • Websites

    Op een toegankelijke website kunnen al uw klanten hun weg vinden. Ook mensen die bijvoorbeeld slechtziend, kleurenblind of doof zijn of de muis niet kunnen bedienen.

  • Leesbare teksten

    Teksten zijn onmisbaar in uw bedrijf. Denk aan uw folders, website, reclameborden en visitekaartjes. Met begrijpelijke en goed leesbare teksten bereikt u ook de miljoenen Nederlanders die moeite hebben met kijken of lezen.