Gastvrijheid

Gastvrij zijn kost u niets en levert u direct meer klanten op, tot wel 15%. Bekijk de tips over hoe om te gaan met mensen met verschillende beperkingen. Hiermee bereikt u een grotere groep klanten, die meestal niet alleen op pad gaan en graag weer bij u terug komen.

  • Omgang en bejegening

    Moet u die klant in een rolstoel nu wel of niet helpen? Hoe spreekt u die blinde mevrouw aan? Goed omgaan met mensen met een beperking is minder ingewikkeld dan u denkt.

  • Gastvrijheid in de horeca

    Gastvrijheid, dat is waar het om gaat in de horeca. Dat geldt voor mensen met en zonder beperking. Met de juiste sfeer, een klantvriendelijke houding en kleine aanpassingen bent u toegankelijk voor iedereen.

  • Klantvriendelijkheid in de detailhandel en retail

    Een toegankelijke winkel levert u als ondernemer veel voordelen op. Vaak hebben kleine aanpassingen al grote impact op de toegankelijkheid en klantvriendelijkheid van uw onderneming.

  • Servicegerichtheid in gezondheidscentra

    Goede zorg heeft alles te maken met service. Cliƫnten willen snel en goed geholpen worden. Dat vraagt iets van de organisatie, maar ook kleine aanpassingen kunnen al een groot verschil maken.

  • Klantvriendelijkheid in supermarkten

    Hoe u omgaat met uw klanten, de toegankelijkheid van uw (web)winkel en de duidelijkheid van de productinformatie bepalen allemaal of uw klant uw product wel of niet koopt. Dat geldt zeker ook voor mensen met een beperking.